over

Van start-up tot stichting, van vereniging tot bloeiende onderneming: de Visuele Kant maakt het verschil. Mijn veelzijdige achtergrond en ervaring in onder meer vormgeving, webdesign en fotografie breng ik voor mijn klanten samen met als doel een krachtig en eenduidig merkverhaal.

Bio /

Twan Zijlstra
1989, Amsterdam

Interesses

  • (Pop)cultuur
  • Maatschappij
  • Politiek
  • Geschiedenis
  • Wetenschap

Opleiding

  • BA Product Design
  • MA Kunst & Media

Werkervaring

  • Lasersnijden & CNC-frezen
  • Game Design @ Escape Room
  • Product Design @ Escape Room
  • ZZP Branding & Vormgeving
  • ZZP Fotografie
  • ZZP Webdesign

Missie

De kracht van de Visuele Kant zit in de complete en flexibele aanpak. Samen kijken we welke vragen er liggen, en stellen we prioriteiten. Moet die webshop zo snel mogelijk online staan, of gaan we eerst de visuele stijl van het merk uitwerken? Welke plaats krijgt fotografie in de communicatie naar de doelgroep? Zo komen we tot een gezamenlijk plan waarmee we de uitstraling van jouw merk of onderneming vestigen of vernieuwen.

Visie

De veelzijdigheid van de Visuele Kant biedt veel voordelen. Het onderbrengen van verschillende typen opdrachten bij één partij is voordeliger en efficiënter, maar het voorkomt ook de soms tijdrovende communicatie tussen verschillende creatieve partners die van elkaars werk afhankelijk zijn.

De Visuele Kant bouwt de webshop én verzorgt de productfotografie, ontwikkeld een social media-strategie én maakt de bijpassende profielfoto’s, ontwikkeld het product-logo én de product-illustraties, en dit alles in een eenduidige stijl. Zo wordt de eenheid in alle visuele uitingen van jouw merk gewaarborgd en wordt de totale visuele beleving naar een hoger plan getild. Die visuele beleving maakt het verschil in een wereld die in toenemende mate om beeld draait.

Mogelijkheden

Om de veelomvattende dienstverlening van de Visuele Kant inzichtelijk te maken, is deze opgedeeld in vier categorieën: merk-uitstraling (grafische vormgeving); online aanwezigheid (webdesign en social media); productbeleving (product visuals) en personal touch (strategische fotografie). In overleg selecteren we de onderdelen die voor jou van belang zijn, en komen we tot een plan van aanpak.

Zit je met vragen?

Neem gelijk contact op! Ik sta je graag persoonlijk te woord: per mail, telefonisch of face to face.